Blog – #13 Moją skromną grę pobrano już 10000 razy

Premierę moje gry Pixel Shon Adventure pamiętam jak by to było dziś, nie do końca było wiadomo jak się przyjmie i nikt nie wierzył w jej mały sukces. Kto by pomyślał, że licznik dobije do 10000 pobrań!  Miejmy tylko nadzieję że kolejna odsłona będzie...

Blog – #12 Podsumowanie 2018 roku!

Podsumowanie 2018 roku! Podobnie jak rok temu i w tym roku małe zestawienie. Bardzo często pytacie mnie o pieniądze, a nie o pieniądze zawsze chodzi, czasami są ważniejsze cele w życiu niż pieniądze. Tak więc zaczynamy od standardowych pytań jakie...

Blog – #11 Pixel Shon Adventure 5000 pobrań!!!

Trochę dla przypomnienia wszystkim ile pracy kosztowało stworzenie mojej skromnej gry: Prace nad grą Pixel Shon Adventure trwały: 279 dni Samej pracy było 26,75 dni - dokładnie: 642 godziny Wychodzi to średnio 2 godziny dziennie Na oprogramowanie oraz...

Blog – #08 Pomysł na nową grę, a nawet dwie!

Pomysł na nową grę już w głowie. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przystępuję do realizacji planów które sobie wyznaczyłem na ten rok. Jeżeli chodzi o wydanie gry to planuję wydać sequel Pixel Shon Adventure, mówiłem o tym między innymi na portalu...

Blog – #07 Kolejna nieprzewidziana przerwa w prowadzeniu bloga

Tym razem przerwa spowodowana awarią mojego głównego komputera. Wielu z was pytało czy porzuciłem bloga i wszystkie projekty, nic z tych rzeczy, wszystko od kwietnia wraca na swój tor i mam nadzieję że tym razem trochę przyspieszę tempa. Tak jak wcześniej...

Blog – #05 Wracamy do gry po dłuższej przerwie!

Wracamy do gry po dłuższej przerwie! Przerwa w prowadzeniu bloga spowodowana sytuacjami losowymi. Na szczęście wszystko już wróciło do normy. Tak jak wcześniej pisałem będę zajmować się produkcją nowej gry! Jedna z moich dość ubogich hybrydowych aplikacji...

Blog – #04 Nowa gra! Nowe intro! Nowe pomysły!

Nowa gra w nowym roku! Nowe pomysły! Nowe intro! Dużo zmian w samym blogu! Tak jak wcześniej wspominałem, produkcja nowej gry znacznie powinna przyspieszyć, mam już pewne doświadczenie. Tak jak poprzednio zostaje przy grafice retro, grafika będzie mocno...