Blog – #14 Kostka do gry zbliża się do 50 tyś pobrań!

Marzenia są fajne, ale same posiadanie ich nie gwarantuje nam sukcesu. Posiadanie celu spełnia nasze marzenia. Moim marzeniem było aby kostka do gry była użyteczna, a moim celem jest aby właśnie ta prosta aplikacja dotarła do jak największej liczby ludzi i...

Blog – #13 Moją skromną grę pobrano już 10000 razy

Premierę moje gry Pixel Shon Adventure pamiętam jak by to było dziś, nie do końca było wiadomo jak się przyjmie i nikt nie wierzył w jej mały sukces. Kto by pomyślał, że licznik dobije do 10000 pobrań!  Miejmy tylko nadzieję że kolejna odsłona będzie...

Blog – #12 Podsumowanie 2018 roku!

Podsumowanie 2018 roku! Podobnie jak rok temu i w tym roku małe zestawienie. Bardzo często pytacie mnie o pieniądze, a nie o pieniądze zawsze chodzi, czasami są ważniejsze cele w życiu niż pieniądze. Tak więc zaczynamy od standardowych pytań jakie...

Blog – #11 Pixel Shon Adventure 5000 pobrań!!!

Trochę dla przypomnienia wszystkim ile pracy kosztowało stworzenie mojej skromnej gry: Prace nad grą Pixel Shon Adventure trwały: 279 dni Samej pracy było 26,75 dni - dokładnie: 642 godziny Wychodzi to średnio 2 godziny dziennie Na oprogramowanie oraz...

Blog – #08 Pomysł na nową grę, a nawet dwie!

Pomysł na nową grę już w głowie. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przystępuję do realizacji planów które sobie wyznaczyłem na ten rok. Jeżeli chodzi o wydanie gry to planuję wydać sequel Pixel Shon Adventure, mówiłem o tym między innymi na portalu...

Blog – #07 Kolejna nieprzewidziana przerwa w prowadzeniu bloga

Tym razem przerwa spowodowana awarią mojego głównego komputera. Wielu z was pytało czy porzuciłem bloga i wszystkie projekty, nic z tych rzeczy, wszystko od kwietnia wraca na swój tor i mam nadzieję że tym razem trochę przyspieszę tempa. Tak jak wcześniej...

Blog – #05 Wracamy do gry po dłuższej przerwie!

Wracamy do gry po dłuższej przerwie! Przerwa w prowadzeniu bloga spowodowana sytuacjami losowymi. Na szczęście wszystko już wróciło do normy. Tak jak wcześniej pisałem będę zajmować się produkcją nowej gry! Jedna z moich dość ubogich hybrydowych aplikacji...