Prace ruszyły pełną parą nad nową częścią Pixel Shon Adventure.

Aktualnie pracuję nad udoskonaleniem samej postaci. Wielu z was narzekało, że w pierwszej części brakowało możliwości atakowania podczas ruchu. Problem ten już został rozwiązany. Aktualnie pracuję nad mechaniką postaci. Wszystko zostaje lekko zmodernizowane i ulepszone tak aby nie trzeba było w późniejszych etapach gry modernizować czy też zmieniać mechaniki postaci.

Aktualnie wygląda to tak:

  • Shon może atakować (atack sword ) podczas ruchu (run left / run right)
  • Shon może atakować podczas skoku (jump atack)
  • Lepsza praca kamery podczas gry ( zoom in / zoom out )
  • Będzie wersja na platformę AirConsole (pierwszej części niestety nie udało mi się ostatecznie wdrożyć)

 

Jak widać prace ruszyły nad Pixel Shon Adventure 2 pełna parą!

 

Tak jak w poprzedniej wersji, całość będzie wcześniej dostępna jako beta! Ten model bardzo dobrze się sprawdził. Udało się wychwycić dzięki temu bardzo dużo błędów które na bieżąco były usuwane. Standardowo dla tych was wszystkich, którzy będą brać czynny udział w testach przewidziane są różne nagrody. Sama gra pod względem wyglądu nie będzie specjalnie jakoś odbiegać od poprzedniej wersji. Będzie bardziej urozmaicona i ozdobiona tak aby trochę nadać klimatu całej grze. Akcja nadal będzie toczyć się w zamku, ale do całej gry planuję napisać scenariusz, mocno tego brakowało też w poprzedniej części, gra praktycznie nie posiadała żadnego scenariusza.

Myślę że nowy Shon będzie lepszy, a proces tworzenia powinien zając zdecydowanie mniej czasu, w końcu większość rzeczy jest już zrobiona.