DevLog Pixel – #15 Informacje na temat gry oraz aktualny stan prac

Temat gry jest już wam wszystkim znany a jeżeli nie to zapraszam do gry TUTAJ. Dziś przedstawię wam kilka informacji jaki jest aktualny stan prac nad moją grą. Tak więc zaczynamy: Gra ukończona jest w 80%,  zostało do stworzenia jeszcze tylko 7 plansz. Mam nadzieję że...

DevLog Pixel – #14 Projektowanie poziomów w grze

Projektowanie poziomów w grze platformowej jest bardzo ważną rzeczą. To właśnie od tego zależy czy nasz poziom w grze będzie trudny czy też łatwy. Jak projektuje plansze w mojej grze Pixel Shon Adventure? Odpowiedz nie powinna raczej zdziwić osoby, które interesują...

DevLog Pixel – #13 Blog o tworzeniu gier

Blog o tworzeniu gier zaczyna się rozrastać i być coraz to bardziej interesujący, przekłada się to wszystko na to że więcej osób wchodzi na stronę, jak również sama strona zaczyna być widoczna w google. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ trafiam do co raz więcej ilości...

DevLog Pixel – #12 Prace nad grą idą pełną parą

Prace nad grą Pixel Shon Adventure idą pełną parą. Na chwile obecną ukończone jest blisko 50% plansz. Gra będzie składać się z 4 różnych lokacji co da łącznie 30 plansz. Pixel będzie wspierana przez AirConsole, co pozwoli na lepsze sterowanie grą. Używając naszego...

DevLog Pixel – #10 Zapowiedź Rybek

Rybek z Rybnika prawie gotowy. Zapraszam wszystkich w najbliższym czasie do gry. Dziś mam dla was kilka ciekawostek na najbliższe dni na temat gry Pan Rybka – Rybek oraz Pixel Shon Adventure, tak więc zaczynamy. Prace nad grą Pixel Shon Adventure idą pełna parą,...

DevLog Pixel – #09 Pierwsze Statystyki Gry

Statystyki Gry Pixel Open Beta nie wyglądają najgorzej. Jak widać nie jest aż tak źle, jak na skromny budżet. Muszę się wam pochwalić, że osoby które zagrały w moja grę wyraziło pozytywne zdanie. Trochę ubolewam nad tym że będę musiał poprawić plansze ze względu na...